Німецька якість кіровоградського зразка

Ігор Крушеницький
Автор: Ігор Крушеницький

Усі автомобілісти час від часу стикаються із проблемою: кому довірити «лікування» свого залізного коня. Причому, вибір часто важкий не через брак коштів, а пов’язаний із бажанням отримати якісний ремонт.

 

Тому й доводиться шукати ремонтні майстерні по гаражах, дослуховуватися до думки знайомих, які можуть порадити якусь гарну СТО. Проте, зі мною можуть погодитися чимало автолюбителів, навіть рекомендації – не  гарантія надійного ремонту.  Можна, звичайно, звернутися і до офіційного дилерського сервісу авто вашої марки. Однак і це не гарантує (можу судити з власного досвіду) того, що вас задовольнить обслуговування. Крім того, «офіціали» – дуже дороге задоволення.

Але є сервіс, що посідає нішу між «гаражними» та офіційними авторизованими СТО. Це – добре відомий і чудово зарекомендований в Західній Європі автосервіс BOSCH. У Кіровограді його представляє вже досить відома в області станція техобслуговування. 

Ми побували в гостях у неї. Сподіваємося, що розповідь про її роботу допоможе нашим читачам-автомобілістам і фермерам зробити правильний вибір.    

Нині в Кіровограді є дві СТО BOSCH. Перша філія, що працює в системі BOSCH більше 12 років, – СТО «Форсаж», – розташована на Ковалівці по провулку Тракторному. Друга – СТО «Автоград» – на вул. Мурманській, 37 А, на Уманській трасі. «Нова газета» відвідала саме цю станцію, оскільки вона в системі BOSCH працює недавно і має базу для ремонту великотоннажної техніки.   

Крім цього, в «Автограді» здійснюють повний ремонт легковиків (тут беруться за ремонт їхніх двигунів та агрегатів будь-якої складності). А також, як згадувалося, вантажних автомобілів та сільгосптехніки (ремонтують навіть складні комбайни). Є окрема дільниця ремонту дизельної апаратури і бокси для обслуговування сучасних вантажівок, діагностична лінія проведення Державного технічного огляду. У планах — ще й сертифікована мийка для вантажівок, цистерн  та сільгосптехніки (попри економічну нестабільність в країні). Плани наближаються до реалізації — мийка вже на стадії завершення будівництва. Є на СТО і свій оптовий склад запчастин, відомий на всю область, що й логічно, бо BOSCH – лідер з їх виробництва й продажу в Європі.       

«Чому клієнти обирають саме СТО BOSCH?», – запитуємо у керівника філії Ігоря Охватенка.

– Ми маємо низку переваг, – відповідає він. – Одна із них – потужна підтримка програмного забезпечення діагностики різного типу. Також варто зазначити, що повністю забезпечені оригінальними запчастинами фірми BOSCH, визнаного лідера цієї галузі. Важливо також, що наші фахівці постійно проходять кваліфіковане навчання. Практично раз на місяць хтось із наших співробітників відбуває на навчання до учбових центрів в Києві та Москві. Тож вони володіють найсвіжішими знаннями і навичками з ремонту всіх систем сучасних авто.

Нескладно здогадатися, що читачів особливо цікавить цінова політика цих СТО. 

– Вона у нас консервативна, – пояснює Ігор Григорович. – Це не як у дяді Васі із гаража, але й дешевше, ніж у офіційних дилерів. Ми десь посередині. Загалом BOSCH позиціонується як сервіс для автівок, що зійшли із гарантії або їхні власники відмовилися від неї.

Окрема тема, яка цікавить багатьох, – гарантія. Тут вам запропонують оформити сервісну книжку. Або ж можуть ставити відмітки про обслуговування в офіційну сервісну книгу вашого авто. Варто знати, що сервіс і гарантія ремонту на СТО BOSCH визнається в усій Європі (щоправда, не в Україні, адже зі зрозумілих причин дилери-продавці нових машин визнають лише власний сервіс і позбавляють гарантії, якщо ремонт чи обслуговування виконали не в них). І власник сервісної книжки BOSCH може без проблем обслуговуватися в одній із 111 українських СТО цієї фірми, або і в 15 тисячах Бошсервісів всього світу, адже між ними діє єдина система бази даних про своїх клієнтів. Причому у такому разі діє система знижок постійним і корпоративним клієнтам по всіх СТО BOSCH, незалежно від регіону. Загалом, вважають тут, якість їхнього ремонту вища, ніж в сервісі дилерів. 

Варте уваги і те, що кіровоградські бошівці гнучко підходять до тих автовласників, які бажають, щоб під час ремонту свого «коня» використовували куплені ними запчастини або витратні матеріали (мастило, фільтри тощо) – тут їм в цьому не відмовлять. Однак все ж запропонують  скористатися запчастинами з їхнього складу, адже тоді на СТО дають гарантію і на роботу, і на запчастини. До речі, запчастини і витратні матеріали станції — різного цінового діапазону: від бюджетного до люксового.

Показово, що ці дві станції беруть участь у програмі «Таємний покупець». Вона полягає в тому, що на СТО  періодично таємно обслуговуються представники міжнародних аудиторських компаній, які потім прискіпливо оцінюють рівень і якість сервісу. 

Loading...