Кропивницький журналіст Юрій Ілючек розповів про Олімпійські ігри в Кореї

Автор: Нова Газета

Нещодавно завершились ХХІІІ зимові Олімпійські ігри у Пхьончхані (Південна Корея). Разом із спортсменами до України повернувся і спортивний журналіст із Кропивницького Юрій Ілючек, який у складі української медійної делегації висвітлював спортивні баталії наймасштабніших зимових змагань на планеті. Із собою привіз неповторні враження від поїздки, якими поділився під час прес-конференції.

 

Особливо яскраві враження Юрій Ілючек отримав від позаспортивного перебування у Південній Кореї. Мешкав журналіст у корейській родині разом із двома колегами. За його словами, проживати в олімпійському містечку досить дорога забаганка – 195 доларів на добу. Їм же вдалося знайти помешкання у місцевих жителів за 95 доларів. І це було добре не лише у фінансовому плані, оскільки Юрію з колегами вдалося поспостерігати за життям корейців та їхніми традиціями. «Жили ми втрьох у великій кімнаті, – розповідає Ілючек. – Корейці сплять на підлозі, і ми теж спали на підлозі. У них вона з підігрівом. У цій же кімнаті для нас була облаштована й кухня».

Журналіст розповідає, що корейці дуже гостинний народ. Господарі будинку відразу презентували їм великий ящик місцевого аналогу вермішелі «Мівіна», яку в цій країні їдять скрізь. «Але вона відрізняється від нашої, вона з різними соусами, але зовсім не солона. Корейці взагалі майже не їдять солі і хліба. Хліб там взагалі знайти дуже важко, лише в супермаркетах. І таке враження, що він лише для туристів. Коштує близько 80-90 гривень на наші гроші», – зазначає Ілючек.

Серед основних страв корейців Юрій Ілючек називає рис, рибні страви і різноманіття гострих салатів. У них все недосолене, але дуже гостре, тому до всіх страв вони обов’язково подають воду. А ось такої відомої українцям страви, як корейська морква, журналісти в Кореї не знайшли. І він пояснює чому: «Корейська морква – це радянське надбання. У ті часи в СРСР не було пекінської капусти, зате було вдосталь моркви. І корейці, які жили на цій території, почали готувати цю свою страву  з моркви».

Декілька слів приділив журналіст і корейському алкоголю. За його словами, популярністю там користується рисовий алкоголь, особливо вино і горілка. А коштує така екзотика від 20 до 100 доларів за пляшку.

За результатами ХХІІІ зимових Олімпійських ігор Україна посіла 21 сходинку в турнірній таблиці з однією золотою медаллю, яку нам приніс фристайліст Олександр Абраменко. Під час зустрічі Юрій Ілючек зазначив, що він не згоден із критикою наших спортсменів, мовляв, вони показують погані результати. Він переконаний, що всі атлети заслуговують на найвищі оцінки: «У тих умовах, які зараз існують в Україні, одна золота медаль – це беззаперечний успіх зі спортивної точки зору. Тому що лише 31 з 90 збірних змогли здобути хоч одну медаль. Тому що за всю історію незалежної України це у нас лише третя золота олімпійська нагорода на зимових іграх. На мою думку, в нинішніх умовах українські спортсмени не змогли б завоювати більше медалей. Тому що немає в нас інфраструктури, у нас не будують палаци спорту, сучасні арени. Остання арена для зимових видів спорту була збудована в Україні ще у 1986 році. У нас немає, де готувати спортсменів. Вони вимушені їхати за кордон, щоб готуватися там. У нас немає належних умов. Це навіть не спортивна проблема, це проблема загальнодержавного рівня, що у нас спорт фінансується за залишковим принципом. Українські спортсмени пройшли дуже жорсткий відбір, потрапили у число найкращих атлетів планети і змагалися з ними. Вони гідні того, щоб ми їх поважали, а не зневажали, як деякі».

Наостанок Юрій Ілючек подякував усім спонсорам, завдяки яким він зміг відвідати зимові Олімпійські ігри у Пхьончхані: президенту ФК «Зірка» Максиму Березкіну, голові Кіровоградської ОДА Сергію Кузьменку, першому заступнику голови облради Юрію Гугленку, президенту федерації бейсболу і софтболу України Андрію Ніколаєнку, Руслану Згривцю, Тіграну Хачатряну, Олексію Олійнику, Ігорю Волкову та Сергію Максимову.

Олег Козупляка

НА ТУ Ж ТЕМУ

Loading...

МЕДІЙНИЙ ПАРТНЕР

РЕКЛАМА