Повідомлення
  • There is no category chosen or category doesn't contain any items

Львів & Кропивницький

Інна Тільнова
Автор: Інна Тільнова

Міський голова Львова Андрій Садовий розповів кропивничанам про те, як перетворити місто у бренд, як будувати успішні стратегії і як заробляти на туризмі та ІТ-технологіях мільйони доларів.

 

Зустріч із одним із найвідоміших міських голів та його командою відбулася у креативному просторі KOWO у вівторок, 25 вересня. Вона мала формат urban talks, що в перекладі з англійської означає «міські розмови». Крім Садового, про місто і людей у місті говорили директор Комунальної установи «Інститут міста» Олександр Кобзарев, організатор архітектурних конкурсів Мар'ян Кардаш, заступник міського голови з питань розвитку Андрій Москаленко та директор Львівського конференц-бюро Андрій Павлів.

Маючи величезний туристичний потенціал, Львів минулого року прийняв 2,9 мільйона туристів. Міська влада дослідила, що найбільше грошей витрачають не одиничні туристи (з-за кордону чи українські – байдуже), а великі групи, які поєднують у Львові роботу і відпочинок і за які платить організація. В основному такими є учасники різноманітних конференцій. Так з’явилася ідея розвивати конференційний туризм, для цього у місті працюють над створенням відповідної інфраструктури: будують парковки, нові конференц-холи та удосконалюють мережу громадського транспорту.

«Наша мета – якщо проводити конференцію, то робити її на найвищому рівні. Ми не боїмося ставити собі найкрутіші цілі, адже ти сам інколи не розумієш, як відбувається успіх. Меседж дуже простий: є велика ціль – є великий успіх», − зазначив Андрій Садовий.

Ще одним напрямком, в який активно вкладають інвестиції у Львові, є ІТ-технології. Якщо у 2007 році у Львові налічувалося три тисячі людей, зайнятих у сфері ІТ, то нині ця цифра у десять разів більша.

«Коли ми почали роботу над стратегією міста, для нас було дуже важливо, щоб вона була милою для всіх середовищ міста. Ми навіть не стільки її презентували, скільки намагалися зробити власністю тих людей, які є активними в місті. І коли ми провели зустріч представників різних ІТ-компаній, які до того часу конкурували між собою, ми заохотили їх до об’єднання, і енергія конкуренції почала перетворюватися на енергію розвитку. І сьогодні ідея будівництва ІТ-парку отримала підтримку від компанії №1 у світі, яка збудувала подібні парки у різних столицях світу. Це новий майданчик для 14 тисяч нових робочих місць. Як ми це все робили – готові розказати певні секрети. Успіх може бути в кожному місті, і день, який я провів у Кропивницькому, переконав мене, що це місто також може бути успішним», − запевнив Андрій Садовий і порівняв Кропивницький з… Бостоном. За його словами, у цих міст є дещо схоже, зокрема архітектура і характер (характер Кропивницького сподобався настільки, що Садовий вирішив приїхати сюди на вихідні з дружиною та дітьми).

Такий формат зустрічі привабив переважно молодь та громадських активістів, яких цікавило, як у Львові борються з «вічними» проблемами, притаманними Кропивницькому – МАФами, вирубкою дерев і сміттям. Попри те, що спікери були готові відповідати на запитання і ділитися секретами, ніхто з міської ради Кропивницького не прийшов послухати гостей.