Повідомлення
  • There is no category chosen or category doesn't contain any items

Новітні технології у Пенсійному фонді: ШВИДКО, ЗРУЧНО, ЯКІСНО

Автор: Нова Газета

Поліпшення якості обслуговування громадян – одне з ключових завдань Пенсійного фонду України, для виконання якого створено сучасний сервіс – веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Саме про його можливості йшла мова на прес-конференції, що відбулася нещодавно у Полтаві.

 

Пенсійний фонд сьогодні став структурою, яка опікується не лише пенсіонерами. До органів Фонду звертаються і застраховані особи, і ті, хто цікавиться своїм майбутнім. «Ми запустили новий пакет послуг. Одне із головних завдань Пенсійного фонду України – це максимальне спрощення процедур одержання послуг, і як частина цього напряму – можливість одержати послугу дистанційно, за допомогою сучасних е-сервісів. Ними вже може користуватися кожна застрахована особа, кожен пенсіонер та страхувальник, який пройшов реєстрацію на нашому веб-порталі», – наголосив Владислав Машкін, заступник голови правління Пенсійного фонду України.

С. Гавриленко і В. Машкін підчас зустрічі

Йдеться про налаштування послуги безкоштовного СМС-інформування, отримання довідок, інформації про свій «зароблений» страховий стаж, щомісячні відрахування єдиного соціального внеску роботодавцем через кабінет страхувальника. Реєстрація на веб-порталі електронних послуг здійснюється з використанням електронного цифрового підпису або за логіном і паролем. Електронний цифровий підпис можна отримати в акредитованому центрі сертифікації ключів (АЦСК), перелік яких є на порталі. Логін і пароль видається в будь-якому відділенні Пенсійного фонду при пред’явленні паспорта та ідентифікаційного коду.

Також дистанційно (без особистого відвідування установ Пенсійного фонду) можливо отримати різні довідки (наприклад, витяг із Реєстру застрахованих осіб, довідку про розмір пенсії, індивідуальні відомості про застраховану особу – довідка ОК-5). Достовірність таких довідок фахівці відповідних установ перевірятимуть через QR-код та спеціальний багатозначний номер під ним. Через особистий кабінет можна подати електронне звернення до Пенсійного фонду, записатись на особистий прийом. Окрім того, можливо отримати інформацію для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника (лікарняні).

Про запровадження новітніх технологій на Кіровоградщині розповів заступник голови Пенсійного фонду у Кіровоградській області Юрій Карпінський. «Наші спеціалісти залучають населення до користування веб-порталом електронних послуг під час роз’яснювальної роботи, у тому числі у 23 сервісних центрах, які діють у кожному районному центрі області», – наголосив Юрій Миколайович. Лише за перший квартал цього року зареєструвалися 4532 мешканці області ( всього 99919 користувачів від початку функціонування сервісу), і їхня кількість збільшується, адже громадяни розуміють, що дуже зручно отримувати необхідну інформацію у короткі терміни, сказав Карпінський.

Олена Цюцюра, Полтава – Кропивницький