Головні податки 2015 року

«Нова газета» звертає увагу читачів на новації в податковому законодавстві 

Детальніше...

Полковник СБУ Сергій Яковенко: Ми будемо ефективно протидіяти корупції!

У грудні світ відзначив День боротьби з корупцією. Ця тема - протидія корупції - стала темою інтерв'ю з заступником на­чальника Управління Служби безпеки України в Кіровоград­ській області полковником Сергієм Яковенком.

Детальніше...

Життя Кіровоградщини в цифрах

«Нова газета» зібрала і систематизувала найсвіжішу статистичну інформацію про головні напрямки розвитку економіки області.

Кіровоградщина і енергоефективність: європейською стежкою

У той час, як країна переживає чи не найбільшу економічну кризу, у пересічного українця з’явився ще один пункт у розкладі із розряду  «виконати обов’язково». Йдеться про заходи з енергозбереження, без яких сьогодні просто не вижити, якщо врахувати нестабільну ціну на російський газ та ситуацію з українським вугіллям, яке так звані сепаратисти, за даними окремих ЗМІ, або вивозять до сусідів, або продають нам же за завищеними цінами.

Детальніше...

Кіровоградські «маршрутні пристрасті» – з новою силою

Із 1 жовтня цього року жителі селища Нового можуть залишитися без транспортного сполучення з Кіровоградом. Разом з цим, на маршрути не вийде жоден великогабаритний автобус «Автобусного парку». Принаймні про це заявляє керівник цього підприємства Анатолій Голованов. Перевізники кивають на міську владу – мовляв, ті не виплачують дотації. Міська влада ж нарікає на перевізників. В усій цій транспортній катавасії намагався розібратися кореспондент «Нової».


У вівторок, 23 вересня, представники двох найбільших підприємств-перевізників Кіровограда – пп«оліКС» та пАТ «Автобусний парк 13527» – Дмитро вінницький та Анатолій Голованов провели прес-конференцію, на якій Анатолій петрович заявив, що «Автобусний парк» через борги перед постачальниками буде вимушений припинити перевезення пасажирів. За словами керівника «Автобусного парку», борги міської влади перед підприємством сягнули вже понад 1,5 мільйона гривень, тому працювати надалі перевізник просто не зможе – постачальники не збираються надавати пальне, за яке підприємство не в змозі розрахуватися, зростуть борги підприєм-ства із зарплати.
– Ми маємо борги за пальне, заборгували Пенсійному фонду,– говорить Анатолій Голованов, – Постачальники пального нас вже попереди-ли, що якщо найближчим часом ми з ними повністю не розрахуємося,
вони припинять постачання, а в борг більше не дадуть.

Детальніше...

НА ТУ Ж ТЕМУ

МЕДІЙНИЙ ПАРТНЕР

РЕКЛАМА