Звернення в.о. директора обласної дирекції Укрпошти Тетяни Капустіної

Автор: Нова Газета

Шановні клієнти Укрпошти!

 

Із початку осені ми з вами стали свідками національної (всеукраїнської) реформи Укрпошти, яка передбачає уведення в дію системи пересувних поштових відділень. Для багатьох мешканців невеликих сіл Кіровоградщини запровадження пересувних відділень зв’язку стало справжнім шоком. Я знаю не з чуток, що у багатьох селах листоноша – це не просто кур’єр, який доставляє замовлення. Це ще й психолог, соціальний працівник, помічник по господарству, просто друг. Проте ці всі послуги листоноші надавали, отримуючи мінімальну зарплату, а здебільшого й менше, працюючи з неповним навантаженням.

Світ стрімко змінюється, змінюється й Укрпошта.З’явилися нові засоби зв’язку (інтернет, мобільний зв'язок, інші поштові оператори), і частина послуг, які раніше надавала Укрпошта, стали не актуальними і не рентабельними для нашого підприємства. Разом із тим протягом багатьох років відділення Укрпошти у багатьох селах були символом занепаду. В одних випадках приміщення перебували на балансі місцевої влади, яка не бажала витрачати кошти на комфорт працівників та клієнтів, в інших – розміщувалися в приміщеннях, на ремонт яких потрібні мільйони. Я бачила газети, розкладені на припічку, заходила у відділення, де взимку у відрі замерзала вода, спілкувалася з колегами, які щосезону не знали, в кого випросити дрова на «розтопку» пічки…  Так не мало бути і такого вже не буде.

Зараз ми з вами перебуваємо на етапі упорядкування нової системи доставки пошти у маленькі населені пункти, де немає потреби тримати окремий колектив, опалювати окреме приміщення, оплачувати комунальні послуги і в результаті щомісяця працювати на збиток. (Усе це через зменшення кількості клієнтів і зменшення потреби в наших послугах.)

Ми не відмовляємося від гасла про те, що Укрпошта присутня у 100% населених пунктах України. Але ми оптимізуємо цю присутність завдяки впровадженню пересувних поштових відділень. Кожне таке відділення на колесах – це тепло і безпека для його працівників, а ще – нормальна зарплата, а не ті копійки, які отримували листоноші раніше. Кожне пересувне відділення – це як стаціонар на колесах, який у маленьких селах так само не працював щодня, правда ж?

Нагадую: начальники пересувних відділень зобов’язані комунікувати із представниками села (це може бути староста, завклубом чи завбібліотекою, будь-хто, кого знають і поважають у селі). У разі надзвичайної ситуації (розмило греблю після дощів, поламався транспорт, інші форс-мажори – начальник ПВПЗ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ зателефонувати контактній особі в селі і попередити про ситуацію.

Шановні передплатники друкованих видань! Я перепрошую за збої, які почалися з початку роботи пересувних відділень. Я знаю про кожен випадок, сама часто приймаю подібні дзвінки. Не думайте, що керівництво відірване від реальності. Я дякую за дзвінки із Новоандріївки, Водяного, Лозоватки, Чарівного, інших населених пунктів, по кожному з них ми вже розібралися. У нас є в кого перейняти досвід і в кого консультуватися: інші області приступили до цієї реформи раніше і вже мають хороші результати. Наприклад, на Чернігівщині нині проблем із доставкою не виникає: пенсію носять вчасно, газети повернули свої тиражі.

Звертаюся до вас із проханням бути нашими партнерами. Спільно із редакціями обласних та районних газет ми розробили довідник телефонів, за якими ви можете комунікувати із начальниками своїх пересувних відділень. Так само ви можете надсилати свої пропозиції і прохання на адресу редакцій або за вказаними телефонами.

Дякую, що залишаєтеся клієнтами Укрпошти!

НА ТУ Ж ТЕМУ

МЕДІЙНИЙ ПАРТНЕР

РЕКЛАМА