Як яхту назвеш, так вона і попливе

Це лише на перший погляд назви населених пунктів, у яких ми живемо, чи вулиць та площ, по яких ми ходимо, не мають особливого значення. Насправді ж, ці назви (або топоніміка) мають велетенський вплив, бо діють на рівні підсвідомого, непомітно формуючи наше ставлення до себе, історії свого народу та сусідів.

Детальніше...

Історичне ім’я чи новотвір?

Прийняття законів про декомунізацію активізувало полеміку навколо перейменування міст, в назві яких є комуністична складова. До їх переліку потрапив і Кіровоград. Тепер він просто зобов’язаний змінити назву.

Детальніше...

Марія Лебідь: «Радіожурналістика – це моє життя»

До Дня журналіста

Марія Лебідь зустрічає студентів педуніверситету в одному з кабінетів Кіровоградської ОДТРК. Жінка одразу справляє враження сильної, впевненої у собі особистості, яка вдало контролює все, що входить в її обов’язки. Усміхнена, з вишуканою поставою, Марія Василівна сміливо крокує притемненими коридорами будівлі, представляючи один кабінет за іншим, доповнюючи екскурсію цікавими розповідями про минуле чи майбутнє кожної з кімнат.

Детальніше...

ДИТСАДОЧОК ІМЕНІ ВОВЧИКА-ПАНІБРАТА НА ВУЛИЦІ КОТИГОРОШКА

2003 року виникла унікальна ситуація: я організовувала конкурс творів до 250-річчя нашого обласного центру, проте в найменуванні цього заходу «Люблю я ніжно місто над Інгулом» та його напрямків – «Квітуча долоня степів – колиска для мене і тебе», «Люди – найбільше багатство нашого краю», «Цвіти із миром і добром віки!» – свідомо обійшлася без назви самого міста, щоб зайвий раз не акцентувати увагу на неприродному для нього найменуванні.

Детальніше...

ДО ПЕРЕЙМЕНУВАННЯ – З НАУКОВИМ ПІДХОДОМ

Обрати нову назву Кіровограда допомагатимуть вчені всеукраїнського масштабу.  Як повідомила «Перша електронна газета», 2 червня під час прес-конференції анонсували проведення у Кіровограді Всеукраїнської науково-практичної конференції «Перейменувальні процеси в топоніміці як ціннісний вибір українського суспільства».

Детальніше...

НА ТУ Ж ТЕМУ

МЕДІЙНИЙ ПАРТНЕР

РЕКЛАМА