ЯМА ДЛЯ ЖКГ

Інна Тільнова
Автор: Інна Тільнова

У інтернет-мережі з’явився новий гіркий жарт: на три речі можна дивитися вічно – як горить вогонь, як тече вода і як ремонтують кропивницьку вулицю Чорновола.

 

Із новим асфальтобетоном на Чорновола за 2,77 мільйона гривень відразу якось не заладилося. Спочатку виконавці ремонту забули підняти люки, ненароком закатавши їх у асфальт, згодом міський голова Андрій Райкович після особистої перевірки якості ремонту взагалі наказав не розплачуватися з підрядниками, поки ті не усунуть недоліки («Я не повторятиму увесь перебіг перемовин і зустрічей з підрядниками, але звертаюсь до управління ЖКГ, відвертий брак на дорогах буде доти, доки ми дозволятимемо так ганебно виконувати роботу за бюджетні кошти. Я такої роботи не прийму ні за яких обставин» – сказав тоді під час апаратної наради 16 липня міський голова).

Поїздити нормальною дорогою кропивницькі водії встигли всього два місяці. Процес «ремонту» після ремонту почався на початку осені, коли у вересні по вулиці Чорновола прорвало трубу водопостачання. Після водоканалу естафету «розкопок» перейняв «Теплоенергетик» (тепломережу прорвало наприкінці вересня  після гідровипробовувань за кількасот метрів від попередньої аварії). 4 жовтня «Теплоенергетик» знову рив, добираючись до дірявої труби в же на іншій ділянці відремонтованої за майже три мільйони гривень дороги. До речі, 5 жовтня 2017 року на Чорновола була та сама історія – розгублені дядьки у робах і чоботях заглядали у розриту яму. І ось рівно через рік тепловики прийшли туди знову, щоб за рахунок наших податків розривати укладений за наші гроші асфальт, щоб відремонтувати застарілі комунікації. Ось коли вислів «гроші вилітають у трубу» набуває суперактуальності.

За всякими правилами і нормами відновлювати асфальт зобов’язані ті, хто його порушував, тобто тепловики чи працівники водоканалу. Відповідальність за якість асфальту фірма, яка його укладала, несе до моменту його демонтажу. «У разі неякісного відновлення виконавці робіт зобов’язані відновлювати дорогу повторно», − каже голова міської спецінспекції Андрій Максюта. Тим часом біля латок, які на місці робіт залишили тепловики і водоканальники, вже з’явилися тріщини… 

За інформацією журналіста Романа Круніча, тепловики подавали у міськраду документ про те, що мережі на Чорновола аварійні і вони так чи інакше ритимуть постійно. 84 кілометри труб «Теплоенергетика» і понад 150  кілометрів труб теплової мережі «Кіровоградтепла» можуть зіпсувати новий асфальт у будь-якому місці і в будь-який час. Місто продовжує виділяти мільйони на ремонт дороги, під якою лежать кілометри трухлявих труб.

Звісно, ми можемо зекономити час, обравши іншу дорогу, щоб добратися на роботу. А уявіть, скільки б грошей ми зекономили, обравши іншу владу…

 

Loading...