Переобіцяні обіцянки

Інна Тільнова
Автор: Інна Тільнова

Нічого нового на цих місцевих виборах не трапиться, не вставаймо з диванів. Усе нам принесуть під носа: в газетах, в інтернеті, в бордах – політична реклама залізе у найменшу шпарину. Назви партій нові, а прізвища – ті самі. Головне не сплутати, бо може таке статися, що вчорашня «Самопоміч» сьогодні вже повним комплектом перекочувала у «Честь і сила», а прозрілі майжеполітики перескочили із «Слуги народу» у «Наш край».

 

Ті самі кольори і слогани, строгі костюми, поєднання кольорів, подекуди пакети з продуктами і навіть бійки… Ось свіжі новини: в неділю, 6 вересня, під час засідання Олександрійської міської виборчої комісії депутат Олександрійської міської ради «вчинив напад на члена виборчої комісії. При цьому застосовувалася фізична сила, лунали погрози. Конфлікт відбувся, коли члени виборчої комісії намагалися здійснити розподіл території громади на виборчі округи». Очевидно, в Олександрії буде гаряче, адже прийняту постанову про утворення округів збираються оскаржувати в суді…

Лідерами починають називатися напередодні жовтня, відповідно до бюджету передвиборчої кампанії, заклеюючи пів міста зелено-жовтою рекламою (Кропивницькому ще пощастило – тут просто борди з красивою жінкою, а от у столиці кандидатку на міського голову запускали в небо!) або традиційно звинувачуючи діючу владу у будь-чому на вибір: дерибані бюджету, несприятливому кліматі для молоді чи відсутності робочих місць. При цьому витрачаючи на свою рекламу мільйони, які можна ж було вкласти у створення робочих місць чи той самий клімат. 

За даними громадянської мережі ОПОРА, у серпні українські політики та партії у Facebook та Instagram розмістили майже вдвічі більше рекламних оголошень політичного характеру, ніж за попередній місяць – 20 930 дописів. Протягом місяця напередодні старту офіційної виборчої кампанії місцевих виборів – 2020 українські політичні гравці інвестували в промо-послугу Facebook від 425 469 до 576 345 доларів. Кількість сторінок, які транслювали політичну рекламу, теж зросла – у серпні політичний контент рекламувався на 2139 сторінках...

Що нам хочуть повідомити?

«12 кроків для розвитку рідного краю». Програма враховує всі аспекти розвитку територій – від сильного самоврядування до благоустрою, безпеки, медицини, розвитку освіти, культури, туризму в містах, селищах і селах. Скрізь має бути жити зручно, комфортно, цікаво. Людям потрібна перспектива розбудови України та рідного краю», – пропонують одні.

«На Кіровоградщині обласна команда партії… планує розвивати харчову промисловість, машинобудування, інфраструктуру та підвищувати якість життя. Для цього є Стратегія розвитку регіону та команда фахівців, які візьмуться за її втілення», – декларують інші.

Добре, що на Кіровоградщині є що покращувати і переобіцяні обіцянки звучать свіжо і невимушено. Чи ні?